Pagrindinės tyrimo ir plano išvados
Modalinis kelionių pasiskirstymas Kėdainių mieste nėra darnus, nes net 60 % kelionių atliekama automobiliais, viešajam transportui tenka 11 %, dviračiu − 7 % ir pėsčiomis − 22 %. Vertinant vidutinę kelionės trukmę, tenka pastebėti, kad ilgiausiai trunka apsipirkimo kelionės − apie 34 min., laisvalaikio kelionių trukmė − 23 min. ir trumpiausiai trunka kelionės į darbą − 16 min.
Analizuojant Kėdainių miesto susisiekimo sistemą, nustatytos pagrindinės problemos. Tai dideli (iki 40 proc.) tranzitiniai krovininio transporto eismo srautai, kurie kertą miestą J. Basanavičiaus ir Tilto gatvėmis. Antroji – intensyvus tranzitinis automobilių judėjimas per senamiestį Radvilų ir Senąja gatvėmis. Nustatyta, kad Kėdainių senamiesčio teritorijoje net 309 automobilių stovėjimo vietos yra privačiose aikštelėse. Pasirinkta koncepcija „Eismo valdymo scenarijus“ pagerins judėjimą senamiestyje.
Pasirinkta koncepcija
Siekiant išspręsti nustatytas problemas, pagrindiniai siūlomi sprendiniai būtų krovininio tranzitinio eismo nukreipimas nuo miesto senamiesčio, bet tai įmanoma atlikti tik perspektyvoje, kai bus įrenti aplinkkeliai. Todėl dabar planuojama įvesti tranzitinio eismo apribojimus senamiesčio teritorijoje sumažinant tranzitinio automobilių judėjimą Radvilų ir Senąja gatvėmis, tuo pačiu įvykdant
automobilių stovėjimo vietų senamiesčio zonoje plėtrą. Papildomai Kėdainių miesto senamiesčio teritorijoje bus galima įrengti 121 automobilių stovėjimo vietą aikštelėse ir dar 111 vietų stovėjimo juostose. Tai bus pasiekta įvedant vienpusį transporto eismą Radvilų gatvėje iki susikirtimo su Senąja gatve. Senojoje gatvėje iki susikirtimo su Didžiąja gatve ir Didžiojoje gatvėje nuo susikirtimo su Josvainių gatve.
Laukiame Jūsų pastebėjimų
Discussion about this post